Klachtenformulier

Hoewel we ons best doen kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over medische of andere behandeling in het contact met uw huisarts of medewerker. Wij stellen het zeer op prijs als u dat eerst met de eigen huisarts bespreekt, ook al vindt u dat moeilijk. Ook omdat uw ervaring een aanleiding kan zijn de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Leidt dit gesprek niet tot tevredenheid, dan treedt de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) in werking en brengen we u in contact met een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt u bij de afhandeling van een formele klacht. Wilt u echter direct een formele klacht indienen, neemt u dan contact op met de praktijk.

U kunt uw informele klacht voor de huisarts via dit on-line formulier kwijt, maar we hebben ook een papieren versie voor u. Ten slotte kunt u dit formulier ook gebruiken om ons te laten weten wanneer u ergens juist tevreden over bent.




Positief getest door de GGD? Wat dan?

Bent u door de GGD getest op corona en blijkt u besmet te zijn? Meld dit dan ook aan onze huisartsenpraktijk.
Ook als u corona heeft, kunt u nog steeds met uw vragen bij de huisarts terecht.
Als wij weten dat u corona heeft, kunnen we goede voorzorgsmaatregelen treffen zodat de huisarts en de medewerkers u veilig zorg kunnen bieden.
[..]

Praktijknummer

Geerlings 075-62 812 12
Sana 075-62 819 90
Walpot 075-62 828 65
Voor spoed kies optie 1

Adres

Lagedijk 3b
1541 KA Koog aan de Zaan