Klachtenformulier

Hoewel we ons best doen kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over medische of andere behandeling in het contact met uw huisarts of medewerker. Wij stellen het zeer op prijs als u dat eerst met de eigen huisarts bespreekt, ook al vindt u dat moeilijk. Ook omdat uw ervaring een aanleiding kan zijn de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Leidt dit gesprek niet tot tevredenheid, dan treedt de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) in werking en brengen we u in contact met een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt u bij de afhandeling van een formele klacht. Wilt u echter direct een formele klacht indienen, neemt u dan contact op met de praktijk.

U kunt uw informele klacht voor de huisarts via dit on-line formulier kwijt, maar we hebben ook een papieren versie voor u. Ten slotte kunt u dit formulier ook gebruiken om ons te laten weten wanneer u ergens juist tevreden over bent.




Geen afspraken maken aan de balie per 1 mei 2019

In verband met de nieuwe privacywet die vorig jaar is in gegaan mogen we aan de balie geen afspraken meer inplannen

U wordt vriendelijk verzocht telefonisch contact met ons op te nemen voor het inplannen van afspraken of het PatientPortaal te gebruiken via de website.

We breiden daartoe de telefonische bereikbaarheid uit.

Onze excuses voor de eventuele overlast, we hopen op uw begrip. [..]

Praktijknummer

Geerlings 075-62 812 12
Sana 075-62 819 90
Walpot 075-62 828 65
Voor spoed kies optie 1

Adres

Lagedijk 3b
1541 KA Koog aan de Zaan