Klachtenformulier

Hoewel we ons best doen kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over medische of andere behandeling in het contact met uw huisarts of medewerker. Wij stellen het zeer op prijs als u dat eerst met de eigen huisarts bespreekt, ook al vindt u dat moeilijk. Ook omdat uw ervaring een aanleiding kan zijn de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.

Leidt dit gesprek niet tot tevredenheid, dan treedt de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) in werking en brengen we u in contact met een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt u bij de afhandeling van een formele klacht. Wilt u echter direct een formele klacht indienen, neemt u dan contact op met de praktijk.

U kunt uw informele klacht voor de huisarts via dit on-line formulier kwijt, maar we hebben ook een papieren versie voor u. Ten slotte kunt u dit formulier ook gebruiken om ons te laten weten wanneer u ergens juist tevreden over bent.




Toegang tot uw medische gegevens door huisartsenpost


Tijdens de coronacrisis kan het gebeuren dat u buiten onze openingstijden een huisarts nodig heeft. Dan komt u bij de huisartsenpost. Of u wordt naar de spoedeisende hulp in het ziekenhuis gestuurd. De artsen op de huisartsenpost en spoedeisende hulp willen u snel kunnen helpen. Het is daarom belangrijk dat zij kunnen kijken naar de medische gegevens die uw huisarts van u bijhoudt.

Misschien heeft u ons al laten weten dat de huisartsenpost uw medische gegevens mag bekijken. Maar ruim de helft van de Nederlanders [..]

Praktijknummer

Geerlings 075-62 812 12
Sana 075-62 819 90
Walpot 075-62 828 65
Voor spoed kies optie 1

Adres

Lagedijk 3b
1541 KA Koog aan de Zaan